Tradiční PPC reklamy stále mají smysl

Přemýšlíte, do jaké formy online marketingu investovat, aby na váš web zamířilo více uživatelů? Do popředí se v poslední době dostávají sociální sítě, je možné platit si reklamy třeba na Facebooku a Instagramu. Klasické PPC kampaně však stále zůstávají velmi praktickým nástrojem. Vyhledávače budou lidé používat navždy.

Tradiční PPC reklamy spočívají v tom, že nastavíte určitá klíčová slova, na něž chcete inzerát zobrazovat, a reklama se pak nabízí, když je nějaký uživatel zadá do vyhledávacího políčka. Díky tomu se reklamy zobrazují lidem, kteří něco takového, jako je v inzerátu, hledají. A tím se zvyšuje i šance, že na něj kliknou. S PPC reklamou si samozřejmě můžete hezky vyhrát – vymyslet poutavý text, omezit její zobrazování jen na určité uživatele atd. Čím lépe se nastavení provede, tím vyšší budou konverze.

Jaké jsou hlavní výhody PPC modelu?

Velkou výhodou je to, co všechny zajímá nejvíce – cena. Platí se pouze za každého uživatele, který na reklamu klikne. Navíc je možné nastavit si určitý rozpočet, jejž jste ochotní utratit. A rozhodně neplatí, že by zákazníci s vyšším budgetem byli zvýhodňováni. Aspoň u Googlu to funguje tak, že sleduje spíš relevanci a kvalitu. Nebudeme si ovšem zatajovat, že některá klíčová slova jsou prostě dražší než ostatní. Nicméně i to má své řešení. Někdy se vyplatí zaměřovat se spíš na levnější fráze, u nichž není taková konkurence.

Na Googlu a Seznamu prostě musíte být vidět

O PPC reklamě se samozřejmě mluví i v souvislosti s méně známými vyhledávači, ovšem jestliže působíte pouze na českém trhu, správa PPC reklam na Google a Seznam vám bohatě postačí. Google má globálně obrovské publikum a už pěkných pár let vítězí před Seznamem i u nás v ČR. Přesto je dost konzervativních uživatelů, kteří na český vyhledávač nedají dopustit. A proto na něj nesmíte zapomínat ani vy.

Přestože se PPC reklamy zdají jako jednoduchá záležitost a nastavit je může opravdu každý, chcete-li skutečně na web přivést zákazníky, oslovte odborníky. Cena za správu PPC reklamy se sice pohybuje okolo 1 000 – 4 000 Kč měsíčně, ovšem přivedení zákazníci vám částku rychle vrátí. Nevěříte? Pak si přečtěte pár případových studií o reálných zákaznících firmy PPC Profits. Uvidíte sami.

TOP

Nejlepší erotické filmy a seriály

Přítelkyni se nelíbí klasické porno? Raději se chce podívat...

Tipy pro vousy – Co dělat pro jejich růst?

Říká se muž bez vousů je jako chleba bez...

Top 10 Odstřelovací pušky

Odsřelovači jsou a vždy byli elitou každé armády. Jejich...

Top 10 Válečné filmy, které stojí za zhlédnutí

Existuje spousta filmů s válečnou tématikou. Některé stojí za...

Vybíráme styly vousů

Také jste názoru, že pořádný chlap by neměl být...

Jak nakupovat chytře a levněji

V dnešní době je nakupování online naprosto běžnou a...

Proměna interiéru bez bourání: Mikrocementová stěrka jako nástroj pro rychlou renovaci

Sníte o moderním a krásném interiéru jako z katalogu? Nemusíte...

Tlak roste, čas běží: Co dělat, když závěrečná práce ještě není ani načatá?

Přednášky za vámi, zkoušky složené, semestrální práce odevzdané –...

Jak chytré hodinky fungují jako zdravotní monitory?

Moderní chytré hodinky se vyvinuly daleko za své předky,...

Co je to CMYK a jak se liší od RGB? Toto musíte vědět, než začnete tisknout

Barevný model CMYK otevřel dveře profesionálnímu tisku a dodnes...

Jízda bez dálniční známky vás může vyjít na nemalé peníze. Kolik činí pokuty?

Plánujete pouze krátkou jednorázovou cestu po českých dálnicích a...

Klimatizační jednotky pro rodinné domy

Toužíte po příjemné teplotě ve svém domově i ve...
spot_img

Related Articles