Spousta firem se dnes zaměřuje především na online prostředí. Utrácejí desetitisíce za webové stránky, SEO služby, PPC reklamy a další formy internetového marketingu. Přitom zapomínají, že lidé ještě stále žijí také offline. Reklamu je vhodné mít i mimo počítače a chytrá zařízení.
Jenže jakou formu offline reklamy vybrat? Billboardy? Reklamy v metru? Co je doopravdy efektivní? Podle odborníků je velmi důležité vůbec nějak upozornit na svůj obchod a k tomu nejlépe slouží světelná reklama.
Nutnost pro každého s kamennou prodejnou
Světelnou reklamu má velké množství obchodů. Nemusí být nijak přehnaná, často si nechávají zpracovat jen svítící název obchodu, který pak umístí nad vchodové dveře. Typicky se s tím setkáte ve velkých obchodních centrech. Ostatně u těch bývají zpravidla umístěné i reklamní pylony se světelnými tabulemi s názvy jednotlivých obchodů. V případě, že máte obchod v ulici zastrčený mezi dalšími domy, je vhodným řešením světelná výstrč.
Reklama pro den i noc
Světelná reklama je perfektní tím, že funguje ve dne i v noci. V noci možná ještě o něco lépe, ve dne tolik nezáří. Ostatně ve dne nemusí být reklama ani podsvícená, pokud vám to přijde příliš rušivé. Nicméně proč na svou firmu trochu neupozornit?
Inspirujte se tím, co mají jiní
K nejznámějším dodavatelům světelné reklamy u nás patří firma RAVAFOL. Výroba světelné reklamy je jejich doménou už dlouhá léta, zpracovávali reklamu pro takové firmy, jako jsou například Pepco, Kik, Sportsdirect či Dráčik. Jejich světelné panely tedy můžete vidět třeba právě u obchodních center. Spoustu si jich prohlédnete ovšem i na jejich webu. Jsou schopní zhotovit klasické světelné boxy, ale i písmena či loga. K tomu všemu využívají svoje vlastní pečlivě vyzkoušené technologie – světelné zdroje mají z vlastní produkce. Provádí dokonce i repasování starých reklam, vaši starou světelnou reklamu opět rozzáří.