Chcete se zbavit svého ojetého vozu? Rozhodli jste se pro prodej přes inzerát? Dám vám užitečné rady, jak neodradit potencionální kupující.
Prodej ojetého auta mohou zkazit nepovedené fotky i lživé informace.
Prodej auta pro většinu z nás není denním chlebem, proto rozhodně neuškodí připomenout si, jaké údaje by měl inzerát obsahovat, aby byl pro kupujícího atraktivní a informačně dostačující.
Základními prvky soukromého inzerátu jsou údaje o značce a typu karoserie, roku výroby, objemu motoru a palivu, ujetých km a celkovém vybavení vozu.
V případě, že nejde o řádkovou inzerce, je jedině ku prospěchu, když přidáte také fotografie. Pro vytvoření dokonalých fotek je třeba auto dát do nejlepšího pořádku, jeho umytí a uklizení interiéru je tak nutnou samozřejmostí.
Stejně tak jako jinde, i při prodeji auta povedená fotka prodává.
Inzerát jste již několikrát předělali, fotky přefotili a stejně o vaše auto nemá nikdo zájem? Udělejte to jako Rob Comeau!
Natočte epickou reklamu!
Rob Comeau, 25-letý mladý muž z Newmarketu, který se už rok neúspěšně snaží prodat své ojeté auto Nissan Altima. Na internetu o něj nikdo neprojevil zájem, tak se rozhodl vsadit na jistotu – natočil k autu velmi působivou reklamu, která je plná dramatických záběrů a ještě dramatičtějšího komentáře.
Všechny záběry jsou velmi pěkně natočené, ale největší roli hraje komentář. Ten namluvil profesionální dabingový herec. „Má čtyři pogumované kola pro maximální trakci, dokonce přichází i se stěrači na předním skle, “ vyzdvihuje herec dramatickým hlasem všechny výhody zánovního Nissanu.
„Chtěli jsme smíchat opravdu epické záběry s komedií,“ dodává Rob. Od doby, co se reklama objevila na Facebooku, má více než 200 tisíc shlédnutí a konečně i několik vážných zájemců.
Zkrátka, dobrá reklama prodává ještě lépe než dobré fotky.