Internetové reklamy, které zaujmou

Nudné statické a ploché reklamy vyšly z módy. Reklamy se nyní ujaly netradiční formy získání pozornosti uživatelů.

Náš život je reklamami přeplněn, proto jsme si vytvořili jakousi imunitu vůči reklamním bannerům. Proto marketéři neustále přicházejí s novými nápady, jak si získat pozornost člověka.

1. Reklamy v souvislostech

Reklamy v souvislostech upoutají proto,že osloví toho pravého zákazníka na správném místě ve správný čas. Zjednodušeně se dá říci, že je tato reklama správně umístěná a má dobrý obsah. Produkt, který je na banneru/billboardu zobrazován je často každodenní potřebou uživatele.

2. Naléhavé aktuální reklamy

Naléhavé reklamy přitáhnou váš pohled často roztomilým obrázkem zvířete nebo člověka. Spolu s tímto můžou být použity slova jako „zdarma“ a „novinka“. Tento typ reklamy často využívají zoologické zahrady, které mají často vtipné vyobrazení zvířat.

3. Zábavné reklamy

Zábavné reklamy vás jednoduše zaměstnají. Jsou to převážně interaktivní flashové animace, které používají nějaký typ jednoduché hry. Uživatele tedy přitáhne možnost se chvíli pobavit a zjistit, na jaký produkt reklama vůbec je.

4. Funkční reklamy

Funkční reklamy upoutají, protože uživatelům nabízejí užitečný nástroj, který mohou ihned použít. Například vyhledávací formulář nebo různé katalogy. I když uživatel tuto službu nepotřeboval, může ho zaujmout. Příkladem je například reklama na zlaté stránky.

5. Zavádějící reklamy

Zavádějící reklamy jsou typy reklam, které žádný uživatel nemá rád. Většinou mají podobu vyskakovacího dialogového okna, na které musíte klepnout. Můžeme je často najít na různých „pochybných webech“. Reakce, kterou vyvolá tato reklama je záporná, což se provozovatelům stránek nelíbí.

6. Smysluplné a cílené reklamy

Smysluplné reklamy upoutají nikoliv tím, že by se draly do popředí, hulákaly a dožadovaly se pozornosti, ale tím, že nabídnou uživateli přesně to, co hledá. Tyto reklamy dosahují nejlepších výsledků. Jsou to například sponzorované odkazy při vyhledávání na Seznamu nebo Googlu. Také různé typy reklamních aplikací jako AdWords nebo Sklik.

TOP

Nejlepší erotické filmy a seriály

Přítelkyni se nelíbí klasické porno? Raději se chce podívat...

Tipy pro vousy – Co dělat pro jejich růst?

Říká se muž bez vousů je jako chleba bez...

Top 10 Odstřelovací pušky

Odsřelovači jsou a vždy byli elitou každé armády. Jejich...

Top 10 Válečné filmy, které stojí za zhlédnutí

Existuje spousta filmů s válečnou tématikou. Některé stojí za...

Vybíráme styly vousů

Také jste názoru, že pořádný chlap by neměl být...

Protective PPF Shield Against Gravel for Your Automobile

Modern road travel can subject an automobile’s exterior to...

Proč si vybrat právě Credit půjčku?

Mnoho lidí se může dostat do situace, kdy nečekané...

Bioklimatická pergola hravě strčí klasickou pergolu do kapsy. Proč?

Pergola je nedílnou součástí každé perfektně vybavené zahrady. V...

Box jako součást fitness: Jak ho zařadit do tréninku?

Box už dávno není jen sportem profesionálních bojovníků. Stále...

Jak správně udržovat běžecký pás, aby vám vydržel co nejdéle?

Běžecký pás je skvělou investicí do zdraví a kondice,...

Kvalitní produkty pro mužskou kosmetickou rutinu

I muži si zaslouží kvalitní kosmetickou péči. Tak proč...

Informační systém, který poroste s vaší firmou? Na začátku může stačit účetní program

Každý podnikatelský příběh někde začíná. Možná teď provozujete malý...

Když dětská duše potřebuje pomoc, rodič se o ni nesmí bát požádat

"Však on z toho vyroste." Tuhle větu slýchá mnoho...
spot_img

Related Articles