Inspirace: Opravdu viditelné reklamy #1

Trh je přeplněný konkurencí a není lehké se na něm udržet. Proto marketingoví pracovníci vymýšlejí stále originálnější reklamy. Tentokrát se zaměříme na billboardové reklamy, kterých si stoprocentně všimnete!

Guerillový marketing je způsob propagace, který se snaží s minimálními náklady vybudit maximální zájem veřejnosti. K takové propagaci je potřeba velice kreativní duch, který se jen těžko hledá.

1. Quitplan services

Reklamní skupina Clarity Coverdale Fury přišla s billboardem, na kterém není potřeba jediné slovo a divák pochopí o čem je. Quitplan pomáhá lidem přestat kouřit. Billboard můžete vidět v severní části města Twin v Minnesotě.

2. Mars

Tyčinka Mars je zajisté velice oblíbená po celém světě. Dokonce tak, že z ní nemůžeš odlepit jazyk.

3. Adidas

Tento konkrétní billboard byl postavený v Německu při FIFA Cup 2006. Reklama byla velice kontroverzní. Především z důvodu, že Oliver Kahn zachraňuje gól, ale také tím, že takto veliká reklama není v Německu dovolená.

4. Cadburry

Cadburry je známý jako jeden z největších barů světa na ochutnávku čokolády. Billboard ukazuje postavy životní velikosti, rozbalující čokoládu.

5. Miele

Jak silný máte doma vysavač? Takhle silný určitě ne! Tato reklama byla odpověď na konkurenční billboard, který nebyl příliš kreativní a ukazoval pouze konec vysavače směřující k nebi.

6. Tylenol

Bolest hlavy je pro některé zničující. Tato reklama od Johnson & Johnson, která visela na Dundas Square v Torontu, přilákala opravdu hodně lidí.

7. Zubní pasta

Pokud hledáte zubní pastu, která vám pomůže k opravdu silným zubům, po shlédnutí reklamy bude pasta Formula vaší první volbou.

8. McDonald sluneční hodiny

McDonald je známý svými kreativními reklamami. Jedním příkladem jsou sluneční hodiny v Chicagu. S nápadem přišla reklamní agentura Leo Burnett. Hodiny Vám ukážou čas od 6 do 11 hodin ráno. V pravé poledne pak můžete vidět logo „M“.

9. Cingular

Tento billboard ukazuje, že ceny hovorů mohou doopravdy spadnout. A to doslova. Vytvořil velice úzký prostor mezi lidmi na ulici a reklamou.

10. Heineken

Pravděpodobně nejlepší koncept billboardové reklamy. Heineken využívá dojmu 3D prostoru na klasickém 2D podkladu. Ruka, která chmatá po pivu si zaslouží vaši pozornost!

TOP

Nejlepší erotické filmy a seriály

Přítelkyni se nelíbí klasické porno? Raději se chce podívat...

Tipy pro vousy – Co dělat pro jejich růst?

Říká se muž bez vousů je jako chleba bez...

Top 10 Odstřelovací pušky

Odsřelovači jsou a vždy byli elitou každé armády. Jejich...

Top 10 Válečné filmy, které stojí za zhlédnutí

Existuje spousta filmů s válečnou tématikou. Některé stojí za...

Vybíráme styly vousů

Také jste názoru, že pořádný chlap by neměl být...

Co je to CMYK a jak se liší od RGB? Toto musíte vědět, než začnete tisknout

Barevný model CMYK otevřel dveře profesionálnímu tisku a dodnes...

Jízda bez dálniční známky vás může vyjít na nemalé peníze. Kolik činí pokuty?

Plánujete pouze krátkou jednorázovou cestu po českých dálnicích a...

Klimatizační jednotky pro rodinné domy

Toužíte po příjemné teplotě ve svém domově i ve...

Protective PPF Shield Against Gravel for Your Automobile

Modern road travel can subject an automobile’s exterior to...

Proč si vybrat právě Credit půjčku?

Mnoho lidí se může dostat do situace, kdy nečekané...

Bioklimatická pergola hravě strčí klasickou pergolu do kapsy. Proč?

Pergola je nedílnou součástí každé perfektně vybavené zahrady. V...

Box jako součást fitness: Jak ho zařadit do tréninku?

Box už dávno není jen sportem profesionálních bojovníků. Stále...
spot_img

Related Articles