Nejnovější hodinky Omega jsou dokladem síly sociálních médií

Share

Na otázku, jak moc důležitá jsou sociální média pro hodinkový průmysl, by vám patrně nejlépe odpověděl jeden jejich švýcarský tvůrce Omega. V roce 2012 zakladatel Fratello Watches Robert-Jan Broer tagoval Omega Instagram fotku #speedytuesday. A jako u většiny virálních senzací, ani u této její autor nečekal, jak moc se chytí.

A když už se zájem a povědomí o značku Omega tak zvýšily, Omega se rozhodla toho opravdu využít nabídkou hodinek speciální edice. Totiž modelu hodinek Speedmaster „Speedy Tuesday“. Ten vyšel stylově i ve stejný den a skrze Instagram. Novinka se v provedení celé věci bezesporu kapánek inspirovala modelem Speedmaster „Alaska Project III“ vyrobeným pro NASA někdy v roce 1978.

Staré logo, černé a sříbrné kolečko (nazvané „Reverse Panda“ mimochodem), matové pouzdro z tmavého hliníku, starodávně působící řemínek. Suma sumárum vše, co potěší znalce a milovníky #speedytuesday postů. A aby byl důraz na kvalitu a detail ještě větší, hodinky mají strojek „calibre 1861“, tedy ten sám kousek, jaký se propracoval i do legendárních „Speedmaster Moonwatch“.

Zezadu jsou vyrytá slova „Speedy Tuesday Anniversary – A Tribute to Alaska Project III“ + číslo hodinek této limitované edice. Vyrobeno bude pouze 2012 hodinek a vážný zájemce si může říct o číslo, jaké by rád (viz web Omegy). Součástí hodinek bude i standardní rytý NATO hodinkový řemínek, nástroj na jeho záměnu a kožený řemínek.

Podle webu Fratello byl již hashtag zavolán 41 000x všemi online fandy Speedmaster řady. Jestli máte na něco unikátního hodinkového políčeno i vy, třeba by se na vaší ruce nejlíp vyjímal právě tento kousek v ceně pouhých 6 500 USD… ?

Zdroj + Foto: Esquire

Read more

Local News