Co Vám dá více? 10 stránek o osobním rozvoji, nebo 10 schůzek s potenciálními obchodními partnery? Léty v businessu ošlehaní lidé říkají, že to druhé.
Konkrétní lidé, konkrétní námitky, konkrétní problémy a řešení Vám ukáží, jakým směrem se ubírat v podnikání. Na druhou stranu, žádný z knihovníků se ještě miliardářem nestal…
Práci se sběrem kontaktů na potenciální obchodní partnery už si někdo práci dal, využije toho!
Zkušenosti můžete začít sbírat de facto okamžitě. První a nejtěžší krok – získání kontaktů na potenciální obchodní partnery, můžete absolvovat jednoduše tak, že si pořídíte databázi firem Albertina se záznamy o více jak 2 700 000 firmách!
Pak už je jen na Vás, jak rychle se naučíte svůj telefonní skript přizpůsobit námitkám potenciálních partnerů z jednotlivých odvětví, jak rychle se naučíte smlouvat o ceně a termínech.
Zkratka na cestě vzhůru – specializujte se na konkrétní odvětví
Na začátku je určitě lepší specializovat se na konkrétní odvětví, např. marketingové poradenství pro firmy z restauračního businessu, ostraha stavenišť či autodoprava pro malé e-shopy. Zaměřením se na konkrétní odvětví spíše pochopíte, co vlastně potenciální zákazníci v daném odvětví potřebují, jaké jsou jejich obavy, jaké problémy řeší, jaké jsou v daném odvětví marže apod. Snáze pak svoji nabídku přizpůsobíte těmto požadavkům.
Pokud i Vám dává výše uvedený odstavec smysl, nechejte si vytvořit databázi firem na míru. Výhodou oproti celkové databázi je cena a fakt, že dostáváte 100% koncentrát využitelných informací.
Kupujte vždy aktuální informace
Informace v databázi Albertina jsou průběžně aktualizovány, na rozdíl od nabídek databází firem na inzertních portálech, v tomto případě kupujete aktuální data, fungující kontakty apod., ne výtah z několik let starých Zlatých stránek.
Přesvědčit se o výhodách koupě kontaktů na potenciální partnery se můžete přímo na stránkách databáze firem Albertina.