Vzhled vychází z designu silnější ZX-10. Nové protažené přední světlomety, mezi kterými je velký vstup do air-boxu, jasně odpovídají tvaru velké sestry, stejně jako u ZX-10R se tlumič výfukového systému přesunul z pod sedla na pravou stranu za stupačku. Mnohem více vám určitě sdělí fotografie. Určitou optimalizací prošla i přístrojová deska. Klasický osvědčený analogový otáčkoměr je doplněn digitálním panelem, kde nalezneme všechny potřebné kontrolky a samozřejmě ukazatel rychlosti.
Podvozek je vybaven lehčím hliníkovým rámem, který má vyšší tuhost a novým odpružením. Vpředu má USD vidlici Showy BPF o průměru 41 mm (stejná jako u Suzuki) a vzadu inovovanou kyvnou vidlici s centrální tlumící jednotkou Uni-Trak (plně nastavitelná). Další plus této šestky je standardní montovaný tlumič řízení značky Öhlins.
Výraznou modifikací prošla i kazetová, šestistupňová převodovka, která byla optimalizována pro lepší akceleraci motocyklu. S novou převodovkou i anti-hoppingovou spojkou ,,si hráli“ lidé ze závodního továrního týmu Kawasaki. Pohonnou jednotkou je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 599 ccm. Nový a odlehčený agregát s řadou modifikací se může chlubit dalším nárůstem koní, a to o 4 oproti loňské verzi. Letos se pyšní 135 k při 14 000 ot/min. Maximální točivý moment se téměř nezměnil: 66,7 Nm v 11 800 ot/min. Tento celek zajišťuje vyšší výkon ve středních otáčkách.
Masivní výkon brzdí přední dvojice zubatých kotoučů o průměru 300 mm a čtyřpístkové radiální třmeny, vzadu je jeden kotouč o průměru 220 mm. Kde je ale vidět jasný posun dopředu, je snížení hmotnosti motocyklu o celých 10 kg! (Mokrá váha 191 kg). Dále je ,,Kawa“ ovladatelnější a dá se očekávat, že bude útočit na post nejlepšího supersportu střední třídy.