UEFA EURO 2016 – Jak vypadá vášeň k fotbalu?

Share

Automobilka Hyundai jako oficiální sponzor UEFA EURO 2016 ví, že vášeň k fotbalu pochází z opravdových fanoušků a to bez ohledu na věk.

První video “Přichází Euro 2016”, které bylo vypuštěno na začátku turnaje dosáhlo více než 33 milionů shlédnutí na YouTube. Druhé video “Čekání” je online už od 1. června. Video zobrazuje mladou dívku a dlouholetého životního fanouška, který jede sledovat zápas v Hyundai automobilu a je zaseklý v zácpě. Super hvězda jako Cristiano Ronaldo zdržuje zápas dokud nedorazí opravdoví fanoušci. Video můžete shlédnout níže:

Pro UEFA EURO 2016 je Hyundai Fan Park online střediskem, kde opravdoví fanoušci mají přistup k různým hrám, novinkám a soutěžím. Například soutěž o výhru automobilu Hyundai i20, soutěž probíhá od 1. června do 10. července.

Hyundai Fan Park naleznete pouze ve 2 zemích v Evropě. První je ve Velké Británi a druhý v České Republice. Více o českém Fan Parku, který je v Praze zde.

V průběhu celého turnaje bude Hyundai poskytovat více než 350 vozidel, které budou pomáhat s transportem na utkání delegátům, personálu UEFA, rozhodčím, mediím, security a VIP hostům.

Digital Fan Park: euro2016.hyundai.com

Read more

Local News