Slevové kupóny aneb hit sezóny

Share

Fenomén ohledně slevových kuponů je stále vyhledávanější záležitostí. Stačí vlastně jen vytisknout a hurá na nákup nebo posedět do restaurace s přáteli. Slevové kupony se dají využívat jak v kamenných, tak i v mnoha internetových obchodech. A rozhodně nejde o úsporu v řádu korun, například na luxusním zboží lze ušetřit i celé tisíce, stačí jen natrefit na nějakou podobnou akci. To ale při dnešní nabídce nebývá tak složité.

Zatímco nabídka klasického slevového serveru, který prožíval ještě nedávno obrovský boom, se zaměřuje obvykle na konkrétní produkt, se slevovými kupony lze disponovat mnohem svobodněji. Při uplatnění slevy tak má zákazník obrovskou možnost výběru, což samozřejmě láká stále více lidí. V zámoří je navíc běžné jít na nákup jen s prakticky prázdnou peněženkou a jen několika slevovými kupony, tento princip se možná brzy rozšíří i k nám. Doma je například i ve Španělsku, Polsku či Norsku.

Slevové kupony nebo slevové kódy často poskytují i velké a zavedené společnosti, které tak chtějí ještě navýšit svůj meziroční obrat. Díky tomuto skvělému psychologickému tahu se jim to i daří. Například luxusní restaurace, která nabídne na webu pár slevových kuponů, naláká i pár dalších zákazníků, kteří by do ní asi jen tak nevkročili. Protože mají radost ze slevy, dopřejí si sklenku luxusního vína nebo jinou delikatesu a přesto nějaké peníze utratí. Stejný princip platí i pro obchody s nábytkem, elektronikou nebo klasické supermarkety.

Navíc, weby se slevovými kupony fungují pro mnoho firem jako reklama zdarma (či doslova za hubičku), jejich hlavní profit je spíše z prodeje reklamního prostoru a bannerů. Slova jako zdarma nebo sleva lidi prostě táhnout odjakživa, takže pokud poskytnete slevu alespoň deset procent, nalákáte tím spoustu potenciálních zákazníků. Pokud se ve Vašem obchodu zákazníci zrovna netočí, je to zajímavá možnost, jak nalákat novou klientelu.

Read more

Local News