Reklamy na internetu můžete dobře vyhodnocovat

Share

Zajistit optimální výkon reklam, které budou také opředeny kýženými výsledky, není jednoduché. Zejména ne dnes, kdy jsou PPC reklamy vzhůru nohama. Naštěstí existuje několik cest, které vedou k naplnění našich cílů. Kupříkladu bychom se neměli stresovat tím, že se prostředí mění, ale spíše bychom měli sledovat aktuální vývoj u PPC reklam a řídit se podle výkonů. Na tom totiž záleží, nikoliv na tom, že se prostředí mění a že je i svět reklam doslova vzhůru nohama.

Žádné zbrklosti

V posledních měsících jsme mohli být svědky lehké zmatenosti hlavně automatizovaných reklamních kampaní, které mnoho lidí vlivem okolností a změn pozastavilo nebo mělo tendenci je ustavičně měnit. Ve výsledku však zbrklosti byly tím, co se rozhodně nevyplatilo. Spíše jsme měli zachovat chladnou hlavu a nesnažit se za každou cenu snižovat ceny za kliknutí, jelikož by to mělo negativní vliv na výkonnost kampaně.

Když se PPC reklamy staví vzhůru nohama

Zachování klidné hlavy je v případě reklamních kampaní skutečně klíčové. V případě, že evidujeme vyšší cenu za kliknutí nebo neefektivitu, můžeme učinit několik kroků vedoucích k eliminaci případných (byť jen třeba chvilkových) škod.

Například můžeme upravit cíle, alespoň krátkodobě. Strategie se může měnit i během rozjeté marketingové strategie, abychom zajistili i cílovou návratnost. Také můžeme upravit i sezonní nabídku, na které se neočekávané změny mohou podepsat.

Bezpečnostní opatření

PPC reklamy mohou být v současné době hlavně ovlivňovány změnou bezpečnostních opatření vlivem zvýšeného riziko bezpečnostních internetových hrozeb. Online prostředí je v současné době nebezpečnější než kdy dřív, což se na marketingu značně podepisuje.

Read more

Local News