Reklama je důležitým krokem k tomu, aby se ostatní dozvěděli o vaší společnosti. Jednoduchým krokem, jak svou práci a podnikání představit jsou reklamní tiskoviny. Nezapomeňte na vizitky, připravte také letáky a reklamní plakáty.
Reklama prodává
Je samozřejmé, že na prvním místě by měly prodávat vaše služby a kvalitní zboží. Ve skutečnosti je však nejdůležitější reklama. Měla by klientům představit vaši firmu v tom nejlepším světle. Nebojte se vyzdvihnout přednosti svého podnikání, výhody vašich služeb i další podrobnosti, kterými se lišíte od konkurence.
Osloví nové zákazníky
Nechte si natisknout plakáty a letáky, nezapomínejte na tisk vizitek a oslovte nové zákazníky. Využijte k tomu reklamní tiskoviny, reklamu sdílejte i na sociálních sítích, případně využijte reklamní plochy, kam můžete umístit svůj plakát.
Jak na reklamu
Je několik možností, jak získat víc klientů a spokojených zákazníků. Rozhodně nezapomínejte na akce, slevy, případně produkty 1+1 zdarma, na které lidi slyší. Často prodává také snížené poštovné nebo poštovné zdarma s objednávkou nad určitou částku. Reklama by měla vždy sloužit k tomu, aby se o vás dozvědělo co nejvíce lidí, abyste potencionální klienty oslovili a zaujali svou nabídkou. Buďte o krok napřed před svou konkurencí.
Reklamní tiskoviny
Mezi nejpoužívanější reklamní tiskoviny patří letáky. Tisk letáků je rychlý, efektivní a oslovíte lidi například ve škole, na veřejnosti, případně na konkrétních akcích, které pořádáte. Leták by měl splňovat několik základních požadavků, mezi nimi použití příjemných barev, čistý a minimalistický vzhled a potřebné informace.
Jak být zapamatovatelní
Pokud chcete být pro své zákazníky zapamatovatelní, zkuste reklamu pojmout jinak. Můžete si vymyslet šifrovací soutěž s výhrou na konci, uspořádat anketu nebo do své činnosti zapojit i lidi z okolí. Nebojte se pořádat společenské akce, případně se stát sponzorem například na plese nebo jiné události, kde budete vidět.
Nezapomeňte na originalitu a vtip
Kromě originality je důležitý i vtip. Tím, že lidi pobavíte, na vás jen tak nezapomenou a budou se zajímat, jaké služby, případně produkty nabízíte. Připravte si na reklamní tiskoviny vtipné motto, citát nebo originální heslo vaší firmy.