Když jste si zakládali svůj e-mail, rozhodně to nebylo proto, abyste se doslova ztráceli v nabídkách reklamních e-mailů. Ovšem postupem času, s každou další registrací v oblíbeném e-shopu se vaše schránka začala plnit. Dnes vám každý newsletter bere čas, který chcete využít k práci nebo jiné smysluplné činnosti. Přesto se odhlásit od odběru novinek nechcete, přece jen, občas se vyplatí využít slevy nebo dopravy zdarma.
Není nutné vybírat si mezi “čistým“ e-mailem a newsleterry s atraktivními cenami. Chytrá schránka vám hravě zajistí přehled ve všech e-mailech.
Není leták jako leták!
Leták, kam se podíváš. Tak by se dala shrnout situace každého rána. Letáky se na vás hrnou nejen ve světě virtuálním, ale i tom skutečným. Říkáte si, reklama jako reklama a všechny nabídky ze své e-mailové i poštovní schránky bez kompromisu hážete do koše. Není to však v případě e-mailových reklam škoda? Vždyť na rozdíl od již zastaralých papírových letáků, jsou to právě newslettery, které vás informují o aktuální nabídce, krátkodobých výprodejích a akcích, na něž stačí jen jednoduše kliknout a můžete nakupovat.
Kromě toho svým zájmem o elektronickou poštu podpoříte životní prostředí – email se totiž nemusí jako obyčejný leták tisknout.
Výhodný nákup výměnou za e-mailovou adresu aneb zahlcení se nevyhnete
V dnešní době jen málokdo nenakupuje online. E-shopy předčí kamenné obchody v mnohém a není to jen lákavá cena a bohatší sortiment. Přesto za výhody internetového nakupování musí člověk také něco obětovat. Při každém přihlášení nebo registraci (za každou registraci přichází sleva na nákup) v daném obchodu je třeba uvést svůj e-mail. Ten se pak stane cílem emailových letáků.
Pokud se takto zaregistrujete u každého svého oblíbeného internetového prodejce, dobrovolně poskytnete svou adresu minimálně u 150 obchodů. Díky tomu sice máte přehled o VŠECH akcích a slevách, ale zároveň bude vaše soukromá pošta zahlcená reklamou tak, že vlastně přehled mít vůbec nebudete.
Ano, máte zájem o každý emailový leták a ano, chcete mít svůj e-mail nejlépe jen pro soukromou poštu. Jak to jen skloubit?
Chytrá schránka – reklamní e-maily budete mít dohledem
ChytráSchránka.cz je služba, která odebírá emailové letáky od všech známých obchodů, třídí je, vyhledává v nich a ukazuje jen ty, které jsou aktuální (není tedy potřeba mazání). To však není vše, co umí!
Po registrování si velmi jednoduše navolíte kategorie a obchody, které chcete sledovat. Využít můžete také funkci Hlídač, kdy stačí zadat název produktu (například “iPhone”), zvolit datum do kdy hlídat a jakmile se v jakémkoli newsletteru objeví iPhone, ihned o tom dostane informaci.
Chytrá Schránka dále nabízí Inbox, díky kterému získáte emailovou adresu pro příjem reklamních emailů z libovolného zdroje. Můžete si reklamu ze soukromého emailu přesměrovat na přidělený email – do Inboxu.
Tím lze dosáhnout nulové reklamy v soukromém emailu, ale zároveň nepřijít o žádnou nabídku.
Nechte si svůj další reklamní email poslat do své Chytré Schránky.