Automobilka Hyundai, jako oficiální sponzor pro EURO 2016, vytvořili video zobrazující vášeň pravých fanoušků.
Příběh mladého chlapce, který tvrdě pracuje, aby se pokusil si koupit vstupenku na zápas. Chlapec dělá mnoho malých prací a šetří si své koruny. Když už si ji konečně může dovolit zjistí však, že vstupenky byly už vyprodány. Naštěstí jeho rodiče vezmou chlapce do Hyundai Fan Parku, kde se mu dostane úžasný zážitek z fandění svého týmu a taky je obklopen dalšími opravdovými fanoušky.
Existuje několik málo šťastlivců, kterým se podařilo mít vstupenky na zápas, ale ne každý má takové štěstí. Hyundai proto vytvořil online Fan Park, který umožní fanouškům šanci zapojit se na všechny akce.
Jediné, co musíte udělat, je nahrát svou fotku o tom, jak velkým opravdovým fanouškem jste. Fotografie s nejvyššími počty hlasů vyhrává vstupenky.
Pokud již máte lístky, tak můžete vyhrát prémiový odvoz, který Vás dopraví ze zácpy do hotelu a na zápas ve velkém stylu.
Toto video je první v sérií dvou videí, které bylo spuštěno k začátku turnaje Euro 2016.
Odkaz na Digital Fan Park: http://euro2016.hyundai.com/euro2016/en/index.php