Spustili jste PPC reklamní kampaň, ale přijde vám, že není dostatečně efektivní? Máte pocit, že výsledky nejsou ani zdaleka takové, jaké jste očekávali? Problém nemusíte hledat nikde jinde než v prostém faktu, že se zkrátka PPC reklama nezobrazuje. Není to nic ojedinělého, může se to stát. Na vině je ostatně několik důvodů, proto si sami sáhněte na srdce a zeptejte se, co se může týkat konkrétně vás.
Za nulovým počtem zobrazení může stát zamítnutá reklama nebo nezaplacená kampaň
Pokud nahlédnete do reklamních kampaní a vidíte, že má reklama nulový počet zobrazení, může se stát, že vám tam pořád visí zamítnutí reklama. Zkrátka a dobře neodpovídala publikačním pravidlům svou grafikou, charakterem nebo textem. Nebo se také velmi často stává, že je kampaň jenom nezaplacená. Mohlo dojít k přerušení spojení mezi bankou a poskytovatelem reklamy, což opět není ojedinělé.
Kromě toho jste možná jen kontrolovali statistiky příliš brzy. Reklamní kampaně se musí nějakou dobu nechat běžet, jen tak zde bude prostor pro nabrání potřebných dat, ze kterých se následovně sestaví kýžené grafy signalizující výsledky.
Doporučení: Adsvantage – marketingová agentura z Ostravy.
Problém však může tkvět v daleko prostší věci, a sice že nikdo klíčová slova zkrátka a dobře nehledá. Slova, která jste si do reklamy zvolili, jsou možná až příliš konkrétní, proto vyzkoušejte spíše obecnější fráze.
Když reklamu prostě jen nevidíte
Také se může stát, že reklamu zkrátka a dobře nevidíte, ale statistiky, které se zobrazují, nulové nejsou, respektive není nulový počet zobrazení. V tomto případě bývá viníkem hlavně cílen na lokalitu nebo například na konkrétní jazyk. Reklama se vám nezobrazuje, protože jste v Praze, ale cíleno je například na Brno.
Anebo jenom prostě a jednoduše máte nízký rozpočet. Velmi často hlavně začínající marketingoví specialisté čelí velkému nepoměru mezi rozpočtem a nabídkou za kliknutí.