Stále nemáte pro své podnikání vytvořenou webovou prezentaci? Nejste na internetu? Jako byste neexistovali!
Co pro vás může dobře stavěný web udělat?
1. Oslovit nové zákazníky a trhy
Web vám může pomoci objevit nové zákazníky bez ohledu na jejich bydliště nebo životní styl. Přeci jenom internet je globální a značným způsobem usnadňuje prezentaci firmy v celorepublikovém měřítku.
2. Zjistit své přednosti
Nechte návštěvníky vyplnit některý váš dotazník a zjistěte, jaké plusy a mínusy má vaše podnikání. Za zařazení do slosování o nějaké ceny dostanete mnoho názorů.
3. Povzbuzovat k opakování obchodu
Pomocí emailu a webových stránek si můžete udržovat zákazníky (nebo čtenáře či členy) tím, že je informujete o nových produktech, článcích nebo událostech.
4. Uvést návštěvníky na pravou míru
Na webové prezentaci jasně vyjasněte, co děláte a také – což je neméně důležité – co neděláte.
5. Navázat na reklamu a články v tisku
Pokud zveřejníte reklamu nebo o vás píše tisk, váš web poskytne zájemcům doplňující informace.
6. Šetřit náklady na tisk a poštovné
Mnoho organizací šetří náklady tím, že nahradí tištěné materiály a poštu pomocí elektronického e-mailu a webu.
7. Poskytovat rychleji a lepší zákaznickou podporu
Celou řadu věcí je dobré provádět pomocí webu. Počínaje vzděláváním pracovníků, odstraněním potíží týkajících se sídla nebo pracovní doby zaměstnanců, až po specifikace produktů a zákaznický servis.
8. Ušetřit peníze za telefonickou podporu
Bez ohledu na velikost vaší organizace znamená méně telefonů, ušetřené peníze i čas.
9. Měřit zájem uživatelů
Můžete sledovat, na co se zákazníci dívají a získat přibližný přehled o tom, co se jim líbí. Toho můžete využít při plánování událostí, objednávkách zásob nebo odhadech prodeje.
10. Stimulovat kreativitu
Nenechejte se svést na zcestí… ale je dobré, když se mohou návštěvníci na vašich stránkách také pobavit.
Naše webové stránky jsme si nechali udělat u firmy CzechStudio, kterou vřele doporučujeme.