S obdobím pandemie nikdo nepočítal, a přece nás postihlo. A nejsme jediní. Ekonomickou ránu utrpěl celý svět a spolu s ním i mnoho firem. Kamenné provozovny jsou momentálně odstavené a většina firem se přesouvá do světa online, kde hraje důležitou roli právě online marketing. Jak přizpůsobit svou marketingovou strategii stávající situaci, se dočtete v našem článku.
Všímejte si změny v chování zákazníků
V těchto těžkých časech se chování lidí mění. Pohybují se jen v úzkém kruhu rodiny a blízkých přátel a jsou věrní známým podnikům a značkám. Situace a krize oslabila důvěryhodnost mnoha značek.
I proto by každá značka měla na budování důvěry v pandemické období zapracovat. Jak?
– V první řadě si musíte svých zákazníků všímat. Jaké jsou jejich starosti? Bojí se o své zdraví, budoucnost, nudí se?
– Začněte se zajímat. Odpovídejte svým zákazníkům s ohledem na dnešní situaci. Buďte upřímní a opatrní. Nesnažte se nekalými praktikami na momentálním stavu získat, protože ačkoliv si z krátkodobého hlediska pomůžete, z toho dlouhodobého utrpíte na pověsti.
Začněte pracovat na obsahovém marketingu
Momentálně žijeme v době, kdy lidé většinu svého volného času tráví brouzdáním po internetu, aby vyplnili dlouhé volné chvíle. Vy můžete být značkou, která jim v tom pomůže. Začněte proto s tvorbou kvalitního obsahu – blogových článků, videí a podcastů.
Lidé jsou online – a vy chcete, aby vás našli
Velká část světa funguje právě online. Jde o časy, kdy je skutečně potřeba zapracovat na svém e-shopovém řešení. To musí fungovat dokonale. Aby se vám ale zvyšovaly prodeje, lidé vás musí být schopni najít. A tady přichází na scénu služba PPC, díky níž se o vás a vašich produktech potenciální zákazník rychle a efektivně dozví.
Hledáte způsob, jak změnit svou marketingovou strategii v časech COVID-19? Obraťte se na profesionály, zkonzultujte svůj marketing a vize zdarma a získejte nové nápady, jak komunikovat svou značku v období koronaviru.