Vtipná marketingová kampaň Udělej to pro svou mámu (Do it for Mom) dánské cestovní kanceláře nabádá k sexu, chce tak zvýšit porodnost i své zisky. Nenechte si to ujít, nejen kvůli své mámě!
Vtipné reklamy nabádají matky, aby svým synům koupily zájezdy do teplých krajin, kde je mnohem větší pravděpodobnost početí než v chladným oblastech.
Cestovní kancelář „garantuje“ zoufalým matkám vnoučata do devíti měsíců.
Nízká porodnost v Dánku jako perfektní nápad pro vtipnou reklamu
V Dánku se ročně narodí jen 10 dětí na 100 obyvatel. Tento nelichotivý fakt se rozhodla dánská cestovní společnost Spies využít ke své kampani zájezdů a povzbudit tak lidi k rození dětí, hlavně však zvýšit svoje tržby.
Marketingová kampaň Udělej to pro mámu si okamžitě získala neuvěřitelnou pozornost v médiích, na sociálních sítích a stala se virální.
Reklamy jsou cílené na starší mámy, které se nemohou dočkat vnoučat. Aby donutily své děti k sexu a početí vnoučat, kupují jim aktivní dovolené ve slunných destinacích. (Dle vědců Dánové sexují nejvíce na dovolené, za hranicemi své země.)
Celá kampaň cestovky Spies Travel je podpořená speciální nabídkou cenového zvýhodnění. Matky na zakoupený zájezd získají slevu 1 000 dánských korun (3 600 českých korun).
Prvních 100 párů také obdrží dárek – šampaňské, masážní oleje a proteinové tyčinky.