Neděle, 22 prosince, 2024
8.2 C
London

Jakou reklamu potřebuje vaše firma?

I ty nejlepší a nejznámější společnosti potřebují reklamu. Jen si vzpomeňte na zeleného mimozemšťana. Myslíte si, že jednička na českém trhu s elektronikou už nemá zapotřebí platit si propagaci? Jste na omylu. A čím méně vás lidé znají, tím více byste měli využívat služby reklamních agentur.

Žijeme v době internetové. Firmy tedy neváhají dát desítky tisíc za dobrý webdesign, SEO a PPC reklamu pro vyhledávače. Někdy si platí i reklamní bannery na nejrůznějších portálech. Dobrá reklamní agentura toho ovšem dokáže nabídnout mnohem více, a proto byste rozhodně neměli zůstávat jen v digitálním světě. Co dalšího je vhodné zvážit ve vašich marketingových aktivitách? Máme pro vás pár tipů.

Lepená reklama na autě nebo ve výloze

Ne všichni koukají neustále do obrazovek svých telefonů a vy potřebujete zaujmout i ty, kteří se rozhlíží kolem sebe. K tomu slouží nejrůznější lepená reklama, ať už jde o polepy aut či výloh. Polepit můžete vlastní firemní auto, nebo například autobus, šalinu apod. Záleží na vašem rozpočtu.

Svítící nápisy a billboardy

Jak zaujmete kolemjdoucí v noci? Nejlépe svítícím nápisem. Ve velkých obchodních domech či nákupních centrech mají všechny obchody nad vchodem velký svítící název. Jestliže vlastníte i kamennou prodejnu, možná by nebylo špatné o něčem takovém také zauvažovat. A mimochodem, úplně out ještě nejsou ani billboardy. Od dálnic sice zmizely, ovšem například ve větších městech se s nimi setkáte. V Praze a Brně určitě.

Nakrmte něčím své profily na sociálních sítích

Vaše marketingové oddělení by nemělo opomíjet ani sociální sítě. Je třeba tam tvořit originální obsah spojený s vaším oborem. Pouhý text je nudný, mnohem lépe působí fotografie a videa. Občas určitě prozraďte i něco ze zákulisního života firmy. Co byste řekli na aftermovie z vánočního večírku? Jistě nějaký chystáte, tak veřejnosti ukažte, že to u vás žije.

Neopomeňte na nejdůležitější pravidlo: jednotu

Tak či tak, veškeré vaše marketingové aktivity by měly být designově sladěné. Grafický design si nechte zpracovat od odborníků, ostatně je to věc, kterou si firma s sebou ponese dlouhé desítky let. Firemní identita se používá nejen na vizitkách, webu či hlavičkovém papíru, ale právě i na polepech aut, reklamních předmětech, obalovém designu apod. Jestli tedy víte, že grafická prezentace vaší firmy není nic moc, začněte tím, že si necháte vypracovat novou firemní identitu. Třeba od reklamní agentury MARF, která sídlí v Ostravě.

Hot this week

Nejlepší erotické filmy a seriály

Přítelkyni se nelíbí klasické porno? Raději se chce podívat...

Tipy pro vousy – Co dělat pro jejich růst?

Říká se muž bez vousů je jako chleba bez...

Top 10 Odstřelovací pušky

Odsřelovači jsou a vždy byli elitou každé armády. Jejich...

Top 10 Válečné filmy, které stojí za zhlédnutí

Existuje spousta filmů s válečnou tématikou. Některé stojí za...

Vybíráme styly vousů

Také jste názoru, že pořádný chlap by neměl být...

Jak škůdci ohrožují restaurace a kavárny: Prevence a rychlá řešení

Restaurace a kavárny patří mezi nejrizikovější provozy, co se...

Jak připravit tisk vlastní knihy? Průvodce správnou přípravou tiskových dat 

Tisk knihy stojí na precizní přípravě dat podle jasně...

Prevence zubního kazu: 3 tipy pro zdravé zuby

Každý z nás by chtěl mít zdravé a krásné zuby....

Malá půjčka ihned nabízí bleskovou pomocnou ruku

Finanční injekce, která dorazí ještě dnes? Ano, to je...

Jak si užít dovolenou v exotických destinacích bez starostí

Cestování do exotických destinací je snem mnoha lidí. Od...

Kouzlo domácího vaření: Jak si užít přípravu jídla každý den

Domácí vaření není jen o přípravě jídla, ale také...

Autonomní auta vidí značky mnohem lépe než lidské oko. Volant ale zatím pustit nemůžeme

Za volantem často přemýšlíme, jestli v zatáčce platí sedmdesátka,...
spot_img

Related Articles

Popular Categories

spot_imgspot_img