I ty nejlepší a nejznámější společnosti potřebují reklamu. Jen si vzpomeňte na zeleného mimozemšťana. Myslíte si, že jednička na českém trhu s elektronikou už nemá zapotřebí platit si propagaci? Jste na omylu. A čím méně vás lidé znají, tím více byste měli využívat služby reklamních agentur.
Žijeme v době internetové. Firmy tedy neváhají dát desítky tisíc za dobrý webdesign, SEO a PPC reklamu pro vyhledávače. Někdy si platí i reklamní bannery na nejrůznějších portálech. Dobrá reklamní agentura toho ovšem dokáže nabídnout mnohem více, a proto byste rozhodně neměli zůstávat jen v digitálním světě. Co dalšího je vhodné zvážit ve vašich marketingových aktivitách? Máme pro vás pár tipů.
Lepená reklama na autě nebo ve výloze
Ne všichni koukají neustále do obrazovek svých telefonů a vy potřebujete zaujmout i ty, kteří se rozhlíží kolem sebe. K tomu slouží nejrůznější lepená reklama, ať už jde o polepy aut či výloh. Polepit můžete vlastní firemní auto, nebo například autobus, šalinu apod. Záleží na vašem rozpočtu.
Svítící nápisy a billboardy
Jak zaujmete kolemjdoucí v noci? Nejlépe svítícím nápisem. Ve velkých obchodních domech či nákupních centrech mají všechny obchody nad vchodem velký svítící název. Jestliže vlastníte i kamennou prodejnu, možná by nebylo špatné o něčem takovém také zauvažovat. A mimochodem, úplně out ještě nejsou ani billboardy. Od dálnic sice zmizely, ovšem například ve větších městech se s nimi setkáte. V Praze a Brně určitě.
Nakrmte něčím své profily na sociálních sítích
Vaše marketingové oddělení by nemělo opomíjet ani sociální sítě. Je třeba tam tvořit originální obsah spojený s vaším oborem. Pouhý text je nudný, mnohem lépe působí fotografie a videa. Občas určitě prozraďte i něco ze zákulisního života firmy. Co byste řekli na aftermovie z vánočního večírku? Jistě nějaký chystáte, tak veřejnosti ukažte, že to u vás žije.
Neopomeňte na nejdůležitější pravidlo: jednotu
Tak či tak, veškeré vaše marketingové aktivity by měly být designově sladěné. Grafický design si nechte zpracovat od odborníků, ostatně je to věc, kterou si firma s sebou ponese dlouhé desítky let. Firemní identita se používá nejen na vizitkách, webu či hlavičkovém papíru, ale právě i na polepech aut, reklamních předmětech, obalovém designu apod. Jestli tedy víte, že grafická prezentace vaší firmy není nic moc, začněte tím, že si necháte vypracovat novou firemní identitu. Třeba od reklamní agentury MARF, která sídlí v Ostravě.